The sky is red tonight

Solfrossa och ser ut som Danmarks flagga, Att man aldrig lär sig att smörja in hela kroppen utan bara ansiktet och axlarna. Aja sitter här med mjukisbrallor och kofta och myser framför en film. Första gången jag ser P.S I love you och har brustit ut i gråt flera gånger!
 
Idag har varit en mysig dag. Andreas och jag har varit nere på stan och shoppat lite sedan gick vi bort till Granngården och köpte insektspray och käkade lunch på Frasses. Satt där i solen en stund och det var nog där jag brände mig mest. Fast jag hade solkräm med mig använde jag inte det. Fast jag vet att solen tar, än mer när de blåser och man inte känner att det tar...
 
När vi kom hem satt jag på vår balkong i säkert 2 timmar och bara njöt av solen. Hade lite fotbad, läste i min bok och myspratade med Andreas kändes verkligen som sommar. 
 
Vid fyra tiden gick jag och handlade lite varor vi behövde till middagen och sedan gick jag till stallet och red min underbara ponny som under denna vår blivit en helt ny häst. Han jobbar på med bakkärran och går i sån jäkla stadig form. Körde mycket övergångar och ryggnignar idag och då får han verkligen det där klivet man alltid söker som ryttare. Känns så jäkla häftigt att en liten D-ponny kan kliva på så där och arbeta igenom ryggen och vara eftergiven i handen. Nää måste verkligen få någon att filma/fota oss snart!
 
 
Nu fortsätter filmen....
 
Dagens shopping. Solkräm (50) och insektspray till Ghost och sen solkräm till mig (10) 
Våren 2013 | |
Upp