You could beat the world

Ny vecka. Nya tag! Sportlovsvecka här i Norrtälje för dom som har turen att gå i skolan. Medan vi som jobbar och sliter på dagarna fortsätter i samma spår hehe ;)
 
Har rätt mkt på jobbet denna vecka eftersom våra elever är lediga från skolan och kan ta tillfället i akt att lära sig köra ännu mer bil osv :) 
 
 
Imorse tog jag en ordentlig sovmorgon, tog sedan en PW till stallet och hämtade mina dressyrhandskar. Ghost fick vila denna morgon. Hade egentligen planerat en skritttur men sömnen tog över imorse så skippade det. Mamma ska ju rida centreradridning lektion idag så han får ju gå ändå och den är ju inte så krävande som när jag rider ;)
 
Denna vecka har jag planerat Ghost schema så här:
Måndag: Mamma rider lektion för Sara (lättarbete)
Tisdag: Mamma rider lektion för Anna (medelarbete)
Onsdag: Uteritt m Frida (lättarbete)
Torsdag: Lamis rider lektion för Johanna (medelarbete)
Fredag: Frida rider lektion för Sara (medelarbete)
Lördag: Skrittpromenad m Frida eller Lamis (lättarbete)
Söndag: Dressyr m Frida (hårtarbete)
 
Förra veckan såg ut så här!
Måndag: Mamma red lektion för Sara (lättarbete)
Tisdag: Mamma red lektion för Anna (medelarbete)
Onsdag: Skrittpromenad m Frida (lättarbete)
Torsdag: Jogg m Frida (medelarbete)
Fredag: Skrittpromenad m Frida (lättarbete)
Lördag: Dressyr m Frida (hårtarbete)
Söndag: Hoppträning m Frida (medelarbete)
 
Ikväll åker jag till Rimbvo och ska träna mig själv att bli en bättre ryttare. Lär ju få Gela även denna lektion. Man blir så glad att rida henne <3
 
Mina träningskläder inför morgonenspromenad!
 
 
 
 
 
 
Ghost | |
Upp