Let’s go for it just for tonight

Solen skiner och himmlen är blå vad det är skönt att leva då... Eller nått sånt sjöng man när man gick på dagis?
Känns som bara alla bekymmer släppte idag när jag gick till stallet i denna våriga luft. Till och med isen jag halkade på idag fick sig ett leende. Kändes lite fuck you du smälter snart och jag kommer fortfarande vara kvar på denna jord!
 
Var ute på en mysig tur med Ghost. Körde lite övergångar trav och skritt och sedan lite galopp fattningar. Klättrade även lite i en backe. Han var pigg och framåt och kändes lycklig att komma ut och lufta sig lite. Han fick gå ut i hagen naken nu under dagen han går ju ändå in vid 15 så han hinner inte bli kall. Han har ju päls på rumpan iaf :)
 
Myys pyys i hagen <3
 

Imorgon ska Lamis rida honom på lektion. Sen på fredag rider jag ett dressypass. Blir dock inte för Sara. Ska träna för henne på söndag eftermiddag istället :) 
 
Ikväll ska jag fylla på brännan lite ;)
 
 
Hälsa och träning | |
Upp