And if the lights are all down I'll see who's around

Godkväll!
 
Vi har kommit till mitten av veckan och det känns som jag har redan gjort massor denna vecka? Men mest ätit massa skräp tror jag ;) Imorgon får det vara nog då blir det 6 dagars fasta från skit och sedan 1 dag frossa och sen fortsätter det igen. Funkar alltid för mig och jag håller vikten bättre då. Ska även börja styrketräna mer. Just nu är fokus mest på konditionen men nu jävlar ska jag vara mer flexibel.
 
Imorgon ska jag jogga Ghost första gången denna vecka. Hans svullnad är nästan borta. Anledningen var nog en inkörsport i ett sår som blivit infekterat. Dock ska han ju inte ansträngas men ett joggpass imorgon kväll innan natten blir nog bra. Imorse tog vi en skrittpromenad på planmark ute i snön och han var jätte framåt. Min mamma har ju joggat honom både måndag och tisdag utan direkt ansträngning bara för att gå igång cirkulationen i benet igen och det har verkligen hjälpt.
 
Ikväll efter jobbet har jag och min syster med familjer varit hos farmor och ätit middag. Farmor fyllde 70år igår. Var där och åt lunch igår också. Men idag firade jag på riktigt om man säger så ;) Andreas och jag har även hunnit med att handla inför helgen. Vi ska göra clubsandwish på fredag ska bli riktigt gott. Det är som kycklingburgare fast mer toast liknande. Om jag har tillgång till mobilen när vi äter så kommer jag nog lägga ut en bild på instgram.
 
Nu ska jag gå och lägga mig har tvättstuga imorgon kl 7!
 
 
 
Farmors tårta
 
 
Vinter 2012/2013 | |
Upp