Livet är meningslöst!

Usch går kvällen blev verkligen inte som planerad. Utan bara skit. Men Frida och jag gick iallafall hem till mig efter allt kaos och bara prata. Bestämde att försöka gå ut nästa helg och ha mera tur då eller vad man ska säga! Hoppas på att alla vår Katrin också kan följa med denna gång <3
 
Idag har jag legat på soffan och tyckt synd om mig själv. Ätit en påse godis och lite chips. Andreas och jag lagade även tacos nu på kvällen så det har vi smaskat på <3 Gott vi e så  duktiga :)
 
Har även en bit tårta i kylen som kommer åka fram till kvällens film, om inte hjärtat fastnar framför datorn hela kvällen. Datanörden min <3
 
Jag fest fin igår <3
 
Sammanfattning av min dag! Gosefilt och smågodiis!!!
 
 

Imorgon ska jag rycka upp mig och rida ut på Ghost innan jobbet. Ska ta mig rejält i kragen denna vecka och jogga varje morgon när jag ska till stallet :) Frida och jag ska även komma ut och knalla lite grann och sedan har jag ju 2 ridlektioner i Rimbo. Måste avboka min ridning på onsdag morgon på Panina! Fick ju en akut klipptid på onsdag :O
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!
 
 
Hösten 2012 | |
Upp