Nothing can stop me

Den som tycker snö är någonting positivt kan sluta läsa detta inlägg nu. För nu jävlar ska snöhelvetet få en riktig jävla käftsmäll!
 
Imorse var det tänkt att jag skulle handla inför helgen och åka upp till Rusta och köpa julgrejer... Dock eftersom snö helvetet kommit så är bilen totalt insnöad och jag skulle aldrig orkat få bort all snö så då tänkte jag gå. Men tror ni inte skitaffärerna inte öppnar fören 10 och jag var ute 9. Så ingen handling idag. Får handla det viktigaste på kryddan efter jobbet så får jag gå en sväng imorgon efter jobbet och köpa läsk och papperstallrikar till kalaset imorgon uppe vid FH! Julgrejerna får helt enkelt vänta... Har lite i skåpen hemma jag kan plocka fram ikväll iallafall :D 
 
Så snön får helst försvinna redan inatt så jag kan fortsätta leva mitt liv som vanligt imorgon!!!
 
På toppen av allt satte jag en potatis i halsen igår så min strupe är helt sönderbränd och har jätte ont i halsen idag....
 
 
Utanför vår port (ingen av bilarna är vår tyvärr)
Vinter 2012/2013 | |
Upp