Det är dags att tänka efter

Godkväll!
Är lite uppe i varv har precis kommit hem från hoppträningen i Rimbo. Eller jag har ätit och duschat också och nu ligger jag här i sängen och hoppas på att jag somnar snabbt. Ska upp 7 och fixa och dona lite för kl 9 ska jag möta Katrin och vi ska gå en promenad på morgonen och sedan fika och snacka lite. Vi har inte träffats sedan förra sommaren, herregud!

Hoppträningen gick bra, vi red ute och de var jätte kul. Red Gela och de gick överförväntan, super kul! Förra gången gick väll inte så strålande men nu kunde jag verkligen hänga med lite mera i sprången och ha balansen och hoppa några högre språng. Kändes super! Men vilken skillnad de är att rida en 172cm häst gentemot en ponny på 147cm :)


Sedan en annan kul sak är att ni börjat kommentera mina inlägg mera och de är super kul! Älskar verkligen d <3


Idag på förmiddagen träffade jag bästaste Frida <3 De var riktigt trevligt och vi provade på ett nytt fik,vi är sånna som håller oss till samma och byter efter ett tag och nu har vi bytt till cafet vid ån. Jätte mysigt, bra priser och jätte trevlig personal!

Något cafe som Frida och jag dissar är Pelikan, förstår mig verkligen inte på de som fortfarande fikar där. De är dyrt, otrevligt och han ägaren är äcklig... BLÄ! 


Imorgon som sagt ska jag träffa Katrin! Sedan jobba till 18 för att sedan promenera ner till stallet och rida ponny skrutt. Ska rida ett ordentligt pass på honom imorgon. Nu får semestern och lekandet över för denna gång :D


Sedan skulle de ju vara trevligt att träffa denna Donna igen också :)

 
Våren 2012 | |
Upp