Sometimes I get a good feeling

Igår på hoppningen så synkade Ghost och jag på direkten, helt fantastiskt vilken ponny jag har. Vi kan verkligen få bra flyt i hoppningen när vi koncentrerar oss och rider som vi lärt oss och inte blandar in nerver och rädsla hehe...
Dock var han lite tittig på muren vi tog fram igår, även fast vi hoppat den förut när vi varit på läger i Rimbo och även på träningar förr, meees ponny ibland. Dock hoppade han den stilla stående ett flertal gånger, men han måste ju prova att stoppa också ;)
Vi hoppade en jätte bra bana på slutet med mycket långa svängar där man kunde utnyttja ridhusets storlek och bara flyta på, oturligt nog gick en i min grupp omkull innan mig så de var inte så kul att se direkt. Jag trodde hästen brutit nacken men den reste på sig direkt. Uh kan inte kolla på sånt där då får jag så dålig feeling när jag hoppar sen.
Avslutade med en bana på 90cm-1m så nu är vi på G igen snutti och jag <3
Har kollat lite ridläger idag på jobbet som jag vill åka på när jag har semester. Dock var de dåligt med vuxenläger när jag är ledig :( Men rimbo hade lite och sedan Säfva i uppsala hade några intressanta :) Har ju som mål att åka på ridläger nu när jag inte kom in på RIK0an. De är tänkt att jag ska åka utan Ghost för att samla på mig lite mera erfarenheter :)
Snart slutar jag och då ska jag hem och göra våfflor :)
Ghost | |
Upp