Fest i hela huset!

AHHHHHH kan dom sluta sjunga!!!!!!
De sjunger och sjunger i huset och tränar inför dagens uppdrag med Top cats. Dock är de ju inte alla som är med utan jag tror de är 6st: Rodney, Hanna J, Camilla, Amandus, den nya killen (namn?). Ah dom kanske bara är fem ;)
Hanna R åkte ju som förutspått ut i söndags, bara Marcel kvar att åka nu rå så kommer de bli superbra i huset tror jag ;) Dock gick ju 3st meningslösa deltagare in. Kan ju bara säga så här om dem för jag kommer fan inte ihåg vad de hette så dom är Den smala, Den tjocka och Den fule. Sedan kan ni ju själva lista ut vem som är vem hehe :)
Kommer inte lägga in någon som helst energi på att lära mig deras namn och ingen av dem kommer bli en favorit hos mig. Dom ska inte vara  där helt enkelt tycker ja!
Så Marcel och de där 3 nya deltagarna kan alla åka ut på söndag.
Mina favoriter so far so good är:
Camilla
Rodney
ah dom de andra har blivit trååkiga och jobbiga och gnälliga....


Big Brother 2012 | |
Upp