Då ska vi supa!

Bella har varit in här på kontoret med mig och snackat lite och sånt :)
Så på tisdag ska troligtvis Bella och jag på studentskiva, eller rättare sagt vi SKA på studentskiva på tisdag inne i stockholm hehe. Frågan är bara! Vad ska man va?

Temat är att man ska va någonting på den bokstav man börjar på. Jag börjar på F så jag kan ju va ful, fet eller fin. Bara att välja :) Ne tror jag kör på festlig eller förlovad eller nått sånt enkelt :D
Just nu regnar de som fan ute, slutar om en timme och sedan blir jag upphämtad av mamma och åka fort som sjutton hem å äta innan vi ska till stallet och fixa ponnyn innan hoppningen :)

Dessa grejer fick följa med mig hem från rusta idag. Dom har bättre flaskor där en tex. ica mkt större och mer för pengarna, de gillar jag, min plånbok och mitt sparkonto :) Bara under årets första månader har jag samlat ihop ett 5 siffrigt belopp på mitt sparkonto genom att inte shoppa allt jag vill ha utan håller mig till budgeten. Aplådder till mig <3
Med min B-rudar | |
Upp