You look at me and I got you in mind

Vissta var förra inläggets bild snygg på mig? Jag passar verkligen i grönt + att den där klänningen är sjukt snygg :) Både mamma och Carro har paxat den så tyvärr kommer den inte komma ut här på bloggen.
 
Har lite kläder som ska bort som jag kommer lägga ut på bloggen sen när jag har semester. Om ingen vill ha dem skänker jag dem till välgörenhet. Bor ju precis vid rödakorset grejsen och där kan man lämna in kläder så säljer de dom till ett billigt pris och pengarna sänker de till välgörenhet. Tycker de är jätte bra!!!
 
Idag har jag varit rätt seg. Började ju dricka redan vid 8 igår morse, champagnefrukost med jordgubbar lyxade jag till de med. Sedan dracks de ju hela dagen. Både öl, drinkar och champagne. Fick en jätte god champagne av Pelle i torsdags som midsommarpresent/semesterprisent, den ska jag köpa hem många flaskor av säger jag :) Hoppas den inte var dyr....
 
Vi var hemma vid 12 inatt och de blev inte mkt sömn inatt... Klockan ringde vid 10 och sedan efter frukost stack jag till stallet. Lunchade hästarna med Lamis. Sedan byggde vi lite hinder i ridhuset. Hade lite lektion för henne och sedan red jag fina Ghost <3 HAN ÄR UNDERBAAR!!!!
 
Kom hem ungefär vid fyra. Fick med Andreas upp på en promenad till flygis och där köpte vi lite vardagsprylar och även lördagsgodis. Hade verkligen ett sug på de :D Nu på kvällen har jag slappat här framför tvn och datorn, ätit tacos och godis.
 
Imorgon kommer jag försvinna några dagar. Har ridläger mellan imorgon och torsdag. Ska både ha dagsaktiviteter, kvällsaktiviteter och sova med 18 barn denna vecka. Men de blir skoj!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sommaren 2012 | |
Upp