Jag följer med dig hem ikväll, för jag vill inte vara själv

Tisdag, min tidiga dag på trafikskolan! Lite jobbigt att jobba fram till 18 men de går nog bra ska ni se!


Vet inte vad jag ska göra ikväll men behöver åka ut till mamma osv. Men känns som jag behöver sova med Andreas ikväll, han mådde inte så bra igår så han behöver lite ompyssel, ni vet hur killar är när de är förskylda jö? Småsmå fågelungar <3

Har faktist rätt mycket planer för veckan som är imorgon ska jag äta middag med Bella och i helgen ska jag fira skruttan Frida som fyller 20år idag (de har ni inte missat väll?) Se hur jag mår på söndag när jag ska till stallet och jobba! haha men pappa har lovat att köra mig till stallet på morgonen så jag inte kör bakis...


Fick lite panik igår om vad jag skulle ha för kläder till utgången på lördag eftersom jag redan köpt upp min femhundring för denna månad på kläder (alltså februaris 500). Men kom på att jag hade snygga sommartoppar som kan användas till mina skinnbyxor så får man en bättre look + att jag tror ingen bryr sig om att man har sommriga kläder på dansgolvet de är ju typ sommarvärme där!

Men har hittat 2 ombyten som kommer funka (förhoppningsvis) ;)


Jag med Bellas klänning <3 


 

Vintern 2011/2012 | |
Upp