Feed the dada

Så var den glada julen slut och jag sitter åter igen i kontorstolen med en koppkaffe och myser!
 
Denna jul har varit ovanligt lugn och trevlig. Det mest spontana var ju juldagen när jag fick sms av Catrine som undrade vad jag gjorde och helt plötsligt satt vi med en varsin drink på G för att sedan gå upp till Mobergs och vara där till stängning... Okej det var inte meningen att vara där till stäninging med den oseriösa tjejen i garderoben hade hängt min jacka vid fel nr så vi var tvugna att stanna till stängning för att hitta den!!! Men orkade seriöst inte bli arg. Var kul att se hur fulla människor beter sig osv träffade ju även på Steffi så de var roligt!
 
Fick seriöst även mycket julklappar! Förstår inte har jag varit så snäll?
 
Fick detta träns till Gurra av mamma. Dock kommer de inte fören i januari...
 
Första säsongen av Revenge från pojkvännen (+ ett örngott, doftljus och en middag på valfri resturang till nyår)
 

En rullgardin från min pappa, en köksklocka, kavel och slickepott av syrran med familj, hemgjordsylt + en mugg av min faster på Väddö, bartender set av min andra syster med familj, Prem på Veckorevyn 2013 av farfar. Sedan fick jag även Desperat Housewife säsong 7!!!
 
Andreas och jag fick även pengar och presentkort att spendera på grejer till lägenheten :D
 
 
 
At work | |
Upp