Maybe this life is overrated but I won't let the world burn around me

Gokväll!

Har precis sätt Tenny åka ur bb (yes, äntligen)!!! Tänkte att de var dags att skriva ihop ngt inlägg som ni kan förgylla er kväll, morgon eller eftermiddag med ;) haha

Imorgon är de valborg, vare inte påsk nyss??? Andreas och jag ska till min faster och äta middag och ta de lugnt. Är även hundvakt men hundarna följer med dit också. 2 flugor i en smäll. Faster har slagit ihop en meny men hon sa inte vad vi skulle äta när jag pratade med henne i telefonen? Andreas och jag ska iallafall köpa med oss snacks, love it!

Förutom att festa loss hos faster imorgon så ska jag på morgonen rida ut på min vita springare och sedan jobba några timmar på trafikskolan. Rätt mycket nu och jag kan tänka mig att i maj kommer vi få ett riktigt svung. Tur att vi får en till lärare i sommar så vi kan fylla upp tiderna ordentligt :D

Idag ringde klockan 6.30, hade sovit riktigt dåligt under natten pga att min hund inte mådde så bra i magen, usch och fy vad de luktade... Vid 7.30 var jag i stallet, min pojkvän är så snäll som skjusar mig <3 De var ponnytävlingar idag så jag var funktionär några timmar innan de var dags att dra vidare till en visning på en lägenhet i Grind.

KÄR är bara förnamnet och Andreas blev nog också förälskad i denna fina 2:a! Så imorgon skulle mäklaren ringa och checka av alla som var där om vi är intresserade eller inte och vi säger JA om lägenheter stannar på de priset den är på nu. SÅ de är bara att hålla tummarna att ingen annan är intresserad (typ 0% chans, men de får bära eller brista)

Nu på kvällen har jag ju som sagt kollat på BB, innan middagen var jag i stallet och red ut med några där. Vi red ut på en riktigt konditionskrävande ritt. Blev en ca 8km lång galopprunda. Jätte skönt att rensa skallen och Ghost tyckte nog de var riktigt roligt :D

Nää dags att duscha och fixa sig för sängen!


Våren 2012 | |
Upp