Jag skulle vakna mitt i natten och gå upp och ta en långpromenad

Tisdag idag.

Är ju egentligen ledig på tisdagar men jobbade några timmar före lunch för Carro behövde lite extra hjälp!

Efter jobbet lånade jag mammas bil och åkte ut till hundarna och gick en liten promis. Tog sedan en sväng till stallet och red Ghost. Han var jätte fin igår när jag joggade honom igår. Hade fram några bommar och upphöjda bommar så han fick skutta. Idag var det dressyr på schemat och han var jätte fin även där. Krävde inte så mycket i början men även de gav resultat. Tom bättre än när jag lägger upp kraven tydligt från början. Han är rolig han den där Ghost ;)

2dagar i rad har jag haft mina helskodda ridbyxor som är ett par strlk för små. Men jag har ändå lyckats hoppa upp på Ghost barbacka i hagen :) Så himla smidig är jag ;)

Nu har jag lagat en delicat middag bestående av kycklingklubbor och qinoua. Super lätt!

Ska hoppa in i duschen snart och knata ner till tennisbanorna och möta Andreas...



Fint linne jag har va? Köpte de inne i sthlm förra helgen!
Sommaren 2011 | |
Upp