Jerry tänk på din framtid!

Får ont i magen över att jag inte vet vad jag vill göra! Jag är ju stor. Funderar allvarligt att söka hippologen till hösten de kan ju inte skada att prova iallafall + att om jag nu skulle komma in (vilket bara är en dröm) så har jag en säker framtid på att iallafall bli en lite bättre ryttare + att jag får göra någonting jag älskar i 3år!

Sedan om jag inte får något riktigt jobb efter utbildningen utan kanske bara några timmar i månaden så gillade jag ju att jobba i hemtjänsten och sedan gillar jag mitt jobb jag har nu riktigt mycket (dock tar nog Steffi min tjänst då, men de får jag räkna med)  :D


Håller på att väntar på svar när antagningsprovet för ridledar utbildningen är. Jag är rätt säker att jag kommer in där men vill inte vara för säker ändå... 



Häst är bäst helt enkelt ;)


 
Vintern 2011/2012 | |
Upp