I think you doubt

Åhh inatt har jag sovit riktigt gott och länge! Somnade redan vid tio och sov enda till halv åtta, rekoord!!! Inte ett dugg trött var jag :)

Har på morgonen innan jobbet varit och mockat och gjort iordning foder till Ghost så han blir nöjd. Han har gått ner rätt mycket i vikt sedan jag ställde av honom i början av månaden. Andra hästar blir tjocka av att äta samma mängd mat som när de är aktiva men inte Ghost han är så himla svåår! Så har ökat kraften och hösilaget så hoppas de hjälper, dock så äter han inte gärna för mkt hösilage utan vevar runt de i boxen istället :O



Men ska sätta igång honom V 2 tänkte jag. Hans hjärna måste få koppla av lite. Dock står han ju inte helt utan får gå på skrittpromenader och igår joggade Lamis honom på banan. Äldre hästar mår ju inte bra av att stå då blir de stela och behöver en längre igångsättnings period. Ghost kommer jag kunna rida som vanligt när hans semester är över :)


Juste min särbo är bäst <3



Pussiboll! <3

At work | |
Upp